MINTAK RAJIN YER>>> =D

KALAU XNAMPAK XTAW LA

Monday 5 December 2011

lambakan vlogging membuak2

asalamualaikum semua! salam sejahtera bagi yg bukan islam..
ok kali ini mmg berkenaan ngn tajuk iaitu VLOGGING...
dudes! amazing rite depa ni, berani n sempoi...
well, ada dua tiga je vlogger yg mengjengkelkan...
dulu musim bloging2 skrg lebih advance n straight
dengan guna youtube...

antara yang selalu aku tgk anas tahir and matluthfi90...
giler seronok kot, bkn la sbb ensem ke hape tp talent depa..
haha, pasni sy harap kawan2 blogger pon jenguk2 la depa di youtube ok,
ne tau pasni korg lak jd vlogger, nk harap aku..kim salam la, tk de talent lsg!
keras kekong! t klu dh jadi vlogger jemput ak ok...! 
ape yg diorg ckp itu ada mkna tertntu, diorg bukan org yg hanya tau ckp
tp mereka mmg org yg cerdik pandai dan berbakat untuk suarakan pendapat.

tp ade satu buah-buahan yg paling aku minat kat youtube itu annoying orange!
arghhh...menjadi hobi aku skrg untuk melawat hari2 n tiap masa ke youtube! annoying orange mmg annoying dudes! geram n kelakar! aku tgk semuanye mmg aku suke even org kte cm budk2...lantak korang ah nk kte aku budk2 sbb tgk cite buah2an ni...hahaha...
jadi amat sesuai la untuk orang yang malas membaca cam aku ni tgk bnda2 cmni,
kte org yang baik jadikan tauladan yang tk baik tu jadikan sempadan?
ek....btoi ke? haha, tu la masalahnye bila mls membaca...merepek je tau...
ok2, nk layan vlogger dulu...chow!

notakakipekong: aku wat link kat youtube utk korg, jd ringan2kn tgn utk tgk diorg kt sane ok...!





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DAh bAca Klik SatU KAli Saja