MINTAK RAJIN YER>>> =D

KALAU XNAMPAK XTAW LA

Monday 21 November 2011

TRUTH: New World Order

Okay guys,topik kali ni bukan la sebab aku nak menjadi penceramah bebas ke or nak ceramah kat korang. Tapi kali nie aku try nak bagi info kat korang yang secara legal aku dengan ini mengumumkan bahawa kita berada dibawah satu naungan kerajaan lama. FIRAUN OR PHARAOH. Maybe ada yang akan kata aku gila ke, hilang akal ke, ajaran sesat ke ape ke. Tapi aku sebagai insan yang berfikiran terbuka or some people would rather discriminate me as a Freethinker telah berjaya menyedarkan diri aku sendiri bahawa dunia kita yang dianggap a democracy world or negara demokrasi nie sebenarnye adalah sebahagian propaganda dalam mewujudkan The New World Order. Tak paham jugak lagi?? Dajjal Al-Massih yang korang blaja time kat skolah tu. Dia sebenarnye telah berjaya mendominasi politik dan pengaruh dunia sekarang. "woi! lu gila ke dude maen sedap mulut jer ckp,Lu kafir la" amboi,jgn cepat melatah. Ini adalah hakikatnye dimana kita adalah dianggap golongan bawahan yang sengaja dilagakan dengan macam2 isu yang korang lebih suka dengar or gosipkan.Pasal lambakan artis2 yang diorang(Freemason)  nie wujudkan sebagai penghibur utk melekakan orang daripada sedar pergerakan terancang diorang dalam mengagungkan RAY THE GOD OF SUN. Tak dapat jgk lagi??. Usaha tangga kejayaan. Yang paling memeranjatkan aku jugak adalah rekaan putrajaya and satellite view of putrajaya mendedahkan bahawa yang kita sendiri rakyat malaysia terbabit dalam pergerakan satanic and sebahagian yang terlibat dalam The New World Order. Negara Islam kan??. Hehehe,terpulanglah kat korang. Aku tetap dengan pendirian aku. Secara xsedar and dilekakan kita sering dihiburkan oleh Lady In Red yang memaenkan peranan penting dalam hiburan pemerintahan Firaun Moden ni ( Queen E. ) . Apa pun korang fikirlah kenapa artis perempuan di Malaysia nie selalu mengenakan dress2 seksi and santek sangat dalam rona warna merah. Penghibur yang sering dipuja dan digilai serta dicemburui. The deal with the devils. Tak nak ckp banyak kat sini pasal benda nie adalah sensitif and korang nak taw jugak apa yang aku bagi taw nie btol or rekaan. Jadilah macam aku and tengok serta fahamkan vieo nie

 and seterusnya korang follow jer sampai pt50
 bagi korang sikit intro utk pahamla
setiap sepuluh episod menerangkan korang satu perkara yang di luar jangkaan  (semua nak makan suap letihla)
ape pun enjoy watching and credits to HashemFilms,Noreaga and Achernar.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DAh bAca Klik SatU KAli Saja